Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 30 april 2012

Nagel designs

God morgon!
Idag vaknade jag 07.00 för Emil skulle iväg till jobbet, kunde inte somna om efter det. Jag pluggade lite iaf. Läste lite i boken som vi ska ha läst till onsdag och skrev ett tal som jag låg efter med. Känns skönt med tanke på att vi får hemtentan på onsdag med. Den ska vara inlämnad på söndag och på måndag börjar filminspelningen som jag ska sköta makeupen på. Ska bli spännande!



Igår roade jag mig med att göra lite nya nagel designs. Lägger in bild på dem här. Den första blev lite djungel-hawaii inspirerad, den andra är lite skymnings inspirerad och den tredje är påfågel inspirerad. Jag är nöjd med dem och tycker att påfågel designen blev bra!

Idag är det Valborg och det firas hemma hos Lollo! Måste in till stan idag för lite ärenden och så ska jag och Andreas luncha med Emil. Kina mat blir det! :D Gott! Nu ska jag göra mig klar och städa lite innan det är dags att åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar