Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 24 april 2012

sjuk...

Var till hälsovårdscentralen idag för att kolla upp ett födelsemärke. Trodde inte att dom skulle ta bort där precis då, men tydligen. Sa iaf att jag ville hålla koll på den istället för att ta bort den direkt för det var inget jag räknat med. Fick iaf veta att jag har en infektion i kroppen. Det förklarar också den svullna lymfkörteln jag hade för någon vecka sen. Jag får iaf inte röra mig runt människor på ett par dagar för vi vet inte ifall jag smittar, men det tror jag för Emil blev sjuk inatt med. På toppen av det får jag bara äta kokt mat.
Så idag ska jag göra blomkålsmos med kokta morötter. Är nog inte så mycket näring i, men får dricka blåbärssoppa och äta kex med.

Får göra skolarbete hemifrån med.. Åh jag vill bara bli frisk! Har även årsmöte ikväll som jag inte kan gå på.. Tur att min syster är underbar och bäst i hela världen så hon är min röst på mötet ikväll. Otroligt tacksam för att hon hjälper mig!

En positiv sak är iaf att jag kommer få två extra löner den här månaden! Sitter och kikar runt på Nelly just nu och kollar ifall jag hittar något fint. Måste få unna mig lite nu när jag ligger och är dödssjuk (hyperbol). Tänkte även kolla på det senaste avsnittet av Det okända som jag missade igår. Älskar det programmet! :)

Nu ska jag dricka vatten och hoppas på att illamåendet försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar