Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 2 maj 2012

Skola

God morgon!
Vaknade idag när Emil skulle åka till jobbet vilket var runt 7. Har legat och kollat på Youtube klipp hela morgonen och nu har jag precis käkat frukost. Gjorde två mackor men jag ör ingen frukost människa så jag orkade inte med den andra... Sjukt intressant det här.

Idag har jag lektion 12.15-15.00. Vet inte hur jag ska ta mig igenom denna dag, men det ska väl gå. Idag får vi också hemtentan. Den här veckan är det bara plugg som gäller, vilket känns lite drygt nu när det har börjat bli så fint väder ute.
Jag hade en bra Valborg. Var hos en kompis och grillade och lite sånt. Vi hade även en födelsedags överraskning för Felicia.

Nu ska jag göra mig klar innan skolan. Ska åka in lite tidigare för jag ska få köpa en bok av en tjej som vi ska ha i sista kursen! Känns bra då den är slutsåld på varje kurslitteratur sida..

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar