Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

torsdag 5 april 2012

Ny köpt!

Idag var jag som sagt på Köpis, men däremot inte med C eftersom hon hade åkt tidigare. Hittade iaf lite smått och gott som fick följa med mig hem! På Glitter ha de haft en stor rea i flera dagar nu och jag har hittat en massa fina smycken till bra pris flera gånger jag varit in, likaså idag! Hittade först ett halsband med en klocka i formad som ett lås med nyckel till. Sedan ett hjärta som man kan öppna och sätta i en bild eller det man nu känner för, och till sist ett urfint armband med rosa rosor och pärlor på! Så nöjd med mina köp!

Klock-halsbandet kostade 25:- men orginalpriset var ca 180:-
Halsbandet med hjärtat kostade även 25:- med, orginalpriset låg på va 130:- om jag inte minns fel
Ros-armbandet kostade 70:-

Sedan var jag in på Panduro för att kolla efter glitter och pärlor till nageldekorationer. Hittade ett fint rosa glitter, pärlor i olika färger och former, och sen ett ark med klistermärken som är till för Scrapbooking, men jag tänka att jag kan klippa ut bitar av de och använda dem som stickers på naglarna! :)

Jag köpte även det sista till påskpåsen som jag gav till hjärtat tidigare idag. Han blev jätte glad! Jag lägger in bilder här nere på det jag köpte! :)
Nu ska jag sova, för imorgon väntar en dag av naglar! Lägger ut bilder på det imorgon!



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar