Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 16 april 2012

Naglar

Mycket snack och liten verkstad från mig nu har jag märkt..
Men alla inlägg kommer komma upp så småningom! Förra veckan gjorde jag naglar på Josefin! Hon ville ha långa naglar med någon rolig färg, så vi gjorde fransk manikyr med rosa-glittrig gele på tipparna. Sen på ringfingret lade vi dit tre svarta stenar. Hon blev jätte nöjd, och jag blev jätte nöjd för det var första gången jag gjorde så långa naglar. Fick till formen på dem bra tycker jag! :) Den här veckan har jag inga bokningar, så jag kanske passar på att göra mina egna som jag pratade om i ett tidigare inlägg.
Här kommer en bild på naglarna iaf!
Jag måste plugga idag med, men däremot har jag inte all litteratur då jag var borta förra veckan. Vår lärare delade tydligen ut en del litteratur då som man kunde kopiera.. Oh well. Får läsa som sjutton i veckan! Har ett tal jag måste skriva med som jag inte gjort än, men tänkte prata med läraren imorgon för jag förstår verkligen inte uppgiften. Blir så frustrerad, första gången på hela läsåret jag inte förstår en uppgift..

Nu blir det lite frukost! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar