Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 16 april 2012

Ny inköpt!

Hej!
Idag var jag och hjärtat ner på stan en stund innan vi åkte hem till hans föräldrar för lite käk och födelsedagsfirande!
Jag hittade ett par saker jag skulle vilja dela med mig av! Första var en klänning som jag hittade på H&M. Den kostade 149:- vilket jag inte tyckte var så farligt. Synd att jag inte kan använda den innan det blir varmare :/ Men då har jag något att se fram emot :D Det är en naturvit/marinblå randig figursydd klänning med en dragkedja i fram. Riktigt somrig!
Blev en spån här fjortisbild på den då min riktiga kamera laddat ur..
Sedan hittade jag ett armband inne på Åhlens. Det hade kostat 99:- men det var 70% av på den så den kostade bara 30! Har velat ha ett sånt här armband länge, men inte riktigt hittat något som passar mig, men det här tyckte jag var riktigt fint! Det är ett brunt fejkläder armband som går omlott några varv runt armleden med guldtext på.

Sen köpte vi även Duschgele till hjärtat då hans börjat ta slut.
Helt helt ok dag med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar