Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

torsdag 19 april 2012

Kryssning!

God morgon!
Idag åker jag, Emil, Andreas och mamma på 24 timmars kryssning! Ska bli grymt kul, och speciellt eftersom vi kommer kunna se Brynäs matchen på båten! Har sett fram emot det här i flera månader, så det ska bli grymt kul!
Hoppar över lektionen idag då jag inte hinner gå på den senare lektionen och jag finslipar på mitt tal nu idag, så den lektionen får jag hoppa över. Men jag har trots allt ett liv utanför skolan så jag känner inte nåt behov av att gå idag. Är så skoltrött nu så jag gör helst inte mer än vad som behövs.

Måste packa med, men det går snabbt. Är ju bara en natt man är borta :)
Nu ska jag gå och föna håret och göra mig klar och sen käka lite sen-frulle innan vi lär åka! Får se om det bir några bilder därifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar