Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

fredag 6 april 2012

Nails

Idag har det varit en nagel-dag so far. Vaknade runt 8.00 eftersom jag hade en kund som skulle komma till 10, dessvärre hade hon försovit sig så hon kom 12.30 istället! Under tiden gjorde jag mina egna naglar. Gjorde däremot ingen förlängning då jag vill ha mina korta ett tag nu. På mina naglar hade jag på en starkt rosa färg, och på ringfingret på varje hand satte jag fast stenar i olika storlekar! Två genomskinliga och två ljusrosa. Däremot tog den ljusrosa slut när jag kom till hand nummer 2, så den fick en ljusrosa och en mörkrosa, men det är ok! :)
På kunden gjorde jag en enkel fransk manikyr med tre stycken ljusrosa pärlor på varje ringfinger. :)

Nu snart ska jag och hjärtat iväg på påskmiddag hos han pappa, sen ikväll vet jag inte vad som händer! Hoppas på något med lite fart i! ;D


Bilder på naglarna kommer här nere! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar