Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

söndag 8 april 2012

Segodag

Idag har jag och hjärtat bara legat i sängen i princip hela dan. Kollat på Natt på museet 1 & 2, sen en massa olika program på tv, käkat chips & dipp ! Perfekt söndag! Däremot verkar det som att folk tar vara på att det är röd dag imorgon då folk går ut på krogen idag.. Jag var inte direkt fit for fight idag kände jag!

Imorgon ska jag, hjärtat och A ner på stan för att leta efter en 20-års present. Åker till K-berget på tisdag och blir kvar tills på torsdag! :) Ska bli riktigt kul! Ska även göra naglar imorgon på en tjej som kommer klockan 18! Bild på det kommer i vanlig ordning!

Just nu tittar jag på Ghost Hunters. Fejkat men läskigt, speciellt med tanke på att klockan är 00.32... Där försvann min sömn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar