Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

lördag 28 april 2012

Shopping

Hej alla!
Igår åkte jag ner på stan med Andreas för han skulle handla lite nya kläder innan jobbet. Han hittade 3 t-shirts och ett par skor. Även jag hittade lite smått. Jag har länge velat testa Garniers BB cream, eftersom jag inte gillar att ha foundation på min hud då min hud är väldigt känslig för såna tunga produkter. Iaf så gick vi in på Åhléns och där fanns den! Det var inte alls så dyr som jag trodde den skulle vara.
Det BB cream ska göra är att jämna ut hudtonen, ge huden ett friskt skimmer, återfukta, och skydda den mot UVA/UVB strålar då den innehåller 15 spf. Jag hoppas verkligen att jag kan använda krämen då min hud inte fungerar med en massa olika typer av återfuktare. Just nu använder jag en från Cliniderm och det är den första jag använt som jag kan använda året runt.
Jag hittade även ett topplack, för mitt har tagit slut och jag har länge använt mig at IsaDora's nagellack, men jag tycker att dom tar slut ovanligt fort och de har en tjock konsistens efter några dagar som gör det svårt att jobba med dom. Jag hittade ett lack som heter Seche Vite. Jag har läst jätte mycket om det här märket och bara bra recensioner, så jag tänkte att jag skulle testa det!

Köpte även en ny pensel och akrylfärg. Här kommer en bild på sakerna (dock inte penseln)

Garnier's BB cream: 119:-
Seche Vite: 99:-
Akrylfärg: 45:-
Pensel: 23:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar