Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

fredag 13 april 2012

Paket

Hej!
Har inte blivit nå inlägg på några dagar då jag varit i K-berget och firat Olivia som fyllde 20 år! Riktigt roligt var det! :)
I tisdags innan jag åkte fick jag ett paket från Nelly i brevlådan med produkterna jag beställde innan påsk. 5 olika läpp produkter som jag kommer fota och lägga ut här, och skriva lite vad jag tycker om de då jag hunnit testa dem nu! Har även ett paket att hämta ut på Ica från H&M! Bild på det kommer sen med!
Däremot blir det två olika inlägg då jag vill  ha ett ensamt inlägg till läpp produkterna och ett till H&M paketet!

Jag funderar även på att fixa mina egna naglar snart. Isåfall blir det nog vanlig fransk manikyr, då jag känner att jag vill ha något enkelt ett tag!

Ikväll ska jag ut och övningsköra med pappa! Ska bli kul att få komma igång igen, med tanke på att jag försökt flera gånger men inte känt mig redo.. Vi får se hur det känns ikväll! :)
Nu ska jag och hjärtat iväg till mamma och pappa för lite käk, så skriver inläggen lite senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar