Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

torsdag 3 maj 2012

Plugg plugg hela dan

Hej!
Idag åkte jag till skolan till kl 08.00 för att plugga. Håller på att skriva ett tal som vi har till idag men kommer nog inte hinna klart. Det är sjukt svårt och jag förstår inte uppgiften. Tänkte gå på föreläsningen och se hur de andra har gjort så kanske jag får någon idé. Har skrivit en del men vet inte om jag är inne på rätt spår.

Imorgon börjar jag på tentan och ska lägga ner 3 dagar på den. eller tills på söndag iaf. Måste verkligen bli klar. Jag kommer bli sjukt besviken om jag inte klarar den här kursen för jag orkar inte läsa om allt det här igen. Det är för tunga grejer för att jag ska orka.

Jaja, klockan 13.15 börjar mitt seminarium så nu ska jag fortsätta skriva på talet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar