Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 29 maj 2012

Tvätt och sånt

Hej!
Idag vaknade jag 06.30 för jag hade tvätt tid klockan 07.00-10.00. Första gången jag tvättar i tvättstugan här vid oss, men det gick bra. Tvättade 3 maskiner, så nu har vi fullt med rena kläder igen! Idag har jag även skola från 13.00-15.00. Inte tagg överhuvudtaget, utan hade hellre stannat hemma. Vill bara bli klar med lektionerna och hemtentan nu så jag kan få bli ledig en stund innan jobbet drar igång. Får se om jag stannar hela dagen eller inte.. Visst det är bara 2 timmar, men det är mycket flum också, sånt man inte har användning för. Ska förhoppningsvis gå igenom lite mer för hemtentan idag. Har knappt valt någon text än, och måste hitta två, lagom långa, inte allt för svåra att jämföra.

Är så enormt skoltrött nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar