Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 15 maj 2012

mhdg

Alltid är det något.. Väntat på en beställning med nya geléer ett bra tag nu, sen tog posten tid på sig att skicka ut avin och när jag väl fått den och hämtat upp paketet är den viktigaste gelén slut(?!) och ska tydligen skickas separat. När de ska skicka denna framkommer inte utan jag fick en 5g burk med någon annan gelé i, vilket inte ens är från märket jag beställde. Visst, det var snällt och bra, men blir bara så less att det alltid ska vara något. Är det inte sena leveranser, så saknas något eller så är något slut.. Detta är inte bra då jag har två nagelkunder som kommer på torsdag, och en av dem ska fixa sina naglar till balen.. Då hade det ju varit bra med gelén som jag har slut på, och som är den viktigaste för att bygga naglar. Har skickat ett snällt mejl och frågat när de har fått in gelén igen och när den skickas. Hoppas på snart, typ igår. Är nu less och trött på allt, så nu ska jag städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar