Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 30 maj 2012

Något nytt

God morgon!
Idag vaknade jag av att Maya hoppade upp till mig och började mjaua och ha sig, vilket inte var bra då hon har en fästing under hakan som vi inte kan ta bort än för den är för lite, och jag har en fobi för fästingar.. Jag vaknade raskt iaf! Idag ska jag försöka plugga lite, måste börja skriva på hemtentan.. Det som får mig motiverad till det var att jag fick resultatet på förra tentan igår och jag var mycket mer än bara godkänd! Så nöjd med mitt betyg! S¨nu ska jag ta tag i den sista tentan för det här läsåret! 

Men idag ska jag även testa på en ny grej, gele på tånaglarna! Har haft det i tankarna ett tag, men nu är det dags att testa. Tänker nog lägga ut bild på det sen, så om ni inte vill se mina tår så får ni hoppa över det inlägget ;) Tänker att det kunde vara en rolig grej nu till sommaren då man går barfota eller i sandaler hela tiden! Får se vilken färg det blir! :) 

Nu ska jag gå upp och käka frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar