Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

söndag 6 maj 2012

Nya naglar

Hej alla!
Har inte blivit mycket skrivande då jag suttit med en hemtenta hela veckan. Nu är den däremot inskickad och nu är det bara att hoppas på att bli godkänd. Det kändes helt okej, så jag hoppas jag blir det.

Idag är det städdag på schemat. Tänkte även baka bröd om jag hinner, men det gör jag nog.
Ikväll kommer mamma hit för att fixa sina naglar och ta ett paraffin bad för händerna! Riktigt skönt med sånt och händerna blir så mjuka och varma efteråt! Har inte gjort det på ett tag då jag haft slut på vax, men beställde hem nytt som jag fick för ca en vecka sen, så nu är det bara att sätta igång igen!

Dags att städa, men nu vet ni att tentan inte dödade mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar