Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 30 maj 2012

Festklänningar , Sunny Dress , Oneness - NELLY.COM
Klänning från Nelly.se


Hur fin är inte denna klänning? Jag är helt kär, och känner ett slags behov av att ha den. Den finns även i min storlek vilket är ett plus. Den kostar 379:- vilket jag inte tycker är dyrt alls för en sån här klänning. Den passar ju perfekt till olika tillställningar eller sommarfester. Frågan är om jag har råd (vilket jag redan vet att jag egentligen inte har)... Borde prata med Emil om det men han kommer säga nej, eller åtminstone försöka få mig på andra tankebanor tills jag bestämmer mig för att inte köpa den. Har ju rätt så kasst med pengar denna månad..


Får se ifall jag får några fler nagelkunder så kanske jag kan spara ihop till den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar