Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 7 maj 2012

Möte, möte, möte

Har fullt upp denna vecka. Idag hade jag skola och n0llemöte, imorgon har jag skola och styrelsemöte, på onsdag är det filminspelningen och naglar på kvällen, på torsdag är det korvfest på puben, på fredag är det fest på mingel, på lördag har jag och Emelie halv åtta och på söndag har jag hittills en ledig dag.. 

Jag är inte den som gillar att ha mycket att göra, så denna vecka är lite ångestfylld.. men det ska väl gå bra det med. 
Vi började en ny kurs idag i skolan vilket även är den sista innan sommaren, stilistik. Det verkar rätt intressant, men lite klurigt även. Men det var ju bara första föreläsningen, så det kommer nog ordna sig. 

Blev inga naglar igår då mamma ställde in för hon hade mycket att göra. Tur att Josefin kommer hit på onsdag så jag får göra lite igen! :) Ska bli spännande att se vad hon vill ha den här gången! 

Borde egentligen läsa sidorna tills imorgon, men är så slut i huvudet så det får vänta. Börjar 13.00 imorgon så vi får se om jag gör det på morgonen, är bara 40 sidor så. Nä, nu börjar Blood Diamond igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar