Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 5 juni 2012

Tandblekning?

Har länge velat bleka mina tänder efter att jag tog bort min tandställning för snart ett år sen, eftersom dom inte slipade ordentligt på tänderna så man kan fortfarande se vart plattorna satt. Det är inget som syns, men eftersom jag vet om det påverkar det mig och jag gillar det inte. Kruxet med det är att tandblekning hos en tandläkare är väldigt dyrt, men så hittade jag dessa på en blogg: Crest White Stripe Supreme. Det är ett märke som endast säljs i USA och har inte kommit till Sverige ännu. Däremot hittade jag en säljare på Tradera som jag köpte direkt av och det kostade 349:-, och det var fraktfritt. Det är bleknings strips som man ska använda en gång per dag i 30 minuter i en vecka! Hoppas verkligen dessa funkar, men jag har läst mycket bra om dom innan. Vet inte allt för mycket om dom just nu eller hur resultatet blir. Kan skriva ett mer utförligt inlägg senare där jag beskriver hur den funkar osv. :) Tänkte mest bara skriva ut detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar