Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 5 juni 2012

Toppar , Lace Wrap Body Suit , Oneness - NELLY.COMHar inte skrivit kontinuerligt på senaste tiden då jag är mitt uppe i en hemtenta jag måste ha skrivit klart till den 11/6. Har skrivit 2 sidor av 5, men det är iaf en början! Under denna tid har jag hunnit fixa naglarna på två nagelkunder, och imorgon har jag två stycken med. De jag gjorde igår och idag är vanlig fransk manikyr. Lägger in bild på det! :)
Har även lagt in en beställning från nelly.se! Blev helt kär i denna spets body. Jag är inte typen som använder det, men tyckte den var så somrig och den passar så bra på modellen med jeans shorts, så jag var bara tvungen att köpa den! Sen kostade den bara 199:- vilket inte är farligt för denna! Hoppas jag får paketet imorgon :) Sen gick jag in på erbjudande inom makeup:en och såg att om man köpte en valfri vara från Burt's Bees så får man en gratis fotkräm med kokosdoft, och jag har länge velat köpa ett av deras test kit, så jag köpte 
Radiance Healthy Glow Kit, som bara kostade 169:- och då får man 5 produkter att testa! Tyckte inte det var farligt heller! :) Kroppsvård , Radiance Healthy Glow Kit , Burt's Bees - NELLY.COM Kroppsvård , Foot Cream Coconut , Burt's Bees - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar