Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

lördag 9 juni 2012

Hmm

Har testat tandbleknings systemet nu som jag skrev om i tidigare inlägg, och tänker inte fortsätta med dom då jag fått riktigt jobbiga ilningar i tänderna av dom.. använt dom i 2 dagar och känner redan att jag inte vill fortsätta. Däremot har jag redan sett skillnad, så funkar gör dom om man orkar stå ut med alla ilningar. Har bestämt mig för att prova på en ny grej, men det skriver jag inte om. Bara när jag använt det ett tag och fått en uppfattning om de kommer jag berätta om det! :)

Igår var jag på Friskis och tränade med Sandra och Emma. Har världens träningsvärk i benen, men det är väl så det ska vara? :) Sedan gick vi på stan och The Body Shop har nyss lanserat deras nya smink kollektion; Cruelty Free Lily Cole, och jag vill verkligen ha allt i den kollektionen! Köpte två stycken läppglans när jag var där, och resten får jag successivt jobba ihop! :) Idag är det tänkt att jag ska göra naglar på Angelica, men får se ifall hon svarar på mitt sms om vilken tid vi ska ses, men om jag fixar dom så lägger jag nog ut bild sen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar