Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

lördag 2 juni 2012

Gårdagen

var sjukt rolig!
Började med att Mimmi kom över och vi fixade hennes naglar, dom blev jätte fina! Lägger in bild! Hon ville ha något somrigt, så vi körde på turkost glitter som hade en någon "gradient" effekt, och så la vi till en vit blomma på ringfingrarna med en rosa pärla. Hon blev jätte nöjd och det blev jag med! Senare åkte vi iväg på ett möte, som inte tog allt för lång tid. Fick skjuts hem av Mimmi vilket var super snällt med tanke på att det var iskallt ute igår.
På kvällen åkte jag, Emil, Kalle och Andreas över till Sven för att fira honom då han fyllde 20 år! Det slutade med att vi hamnade på Interpool och jag beställde en Strawberry Daquari för första gången i mitt liv och den var riktigt god! Det var jätte mycket också så jag hann nästan inte dricka upp hela innan dom stängde.

Men over all hade jag en jätte bra kväll igår, och det har jag inte haft på ett tag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar