Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 11 juni 2012

Nails!

Hej!
Igår gjorde jag Malins naglar! Jag har gjort en test nagel på mitt finger med grönt glitter och en svart blomma, och hon ville ha samma på sina! :) Det tog ett tag att göra då vi åt emellanåt och vi hade på två lager med glitter, men resultatet blev jätte bra! Idag fick jag hem en del av min beställning från Nelly.se som har tagit en evighet nästan. Fick hem spets bodyn och den är jättefin! Är hur nöjd som helst och det kommer vara perfekt nu i sommar! Nu väntar jag bara på resten av mina paket :)
Har börjat fundera på om jag även ska börja med akrylnaglar. Det är mindre kladdigt och inte lika dyrt som gele, och ja. Jag vet inte. Det enda som oroar mig med det är vätskan som luktar nå fruktansvärt. Men det ska ju finnas vätskor som inte luktar lika mycket, så får fundera lite mer på det. Är väldigt sugen iaf! :) Idag sak jag städa och laga en överrasknings middag till Emil! Så måste planera den lite mer nu :)


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar