Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 19 juni 2012

Freja-gos

Idag har mitt lilla hjärta, Freja, öronmärkts, vaccinerats och kastrerats. Hon har varit så duktig men knappt ätit nå torrfoder eller blötmat. Men lite har hon fått i sig :) När vi hämtade upp henne var hon jätte trött och lite groggy, men nu på kvällskvisten har hon piggnat till!

Imorgon har jag en nagelkund med! Blir många den här veckan om inte dom börjar avboka. Har en imorgon, en på torsdag och en på söndag. Så har jag en på måndag nästa vecka. Så en del blir det! :) Nästa vecka börjar jag även jobba på hemmet igen. Städar och har mig varje sommar när min mamma har semester. Ser fram emot det, konstigt nog, då jag inte brukar se fram emot att jobba där. Har haft så lite att göra de senaste veckorna så det ska bli skönt med lite rutin igen !

Snart kommer Emils kompis hit med och kollar det sista av matchen. Apropå Emil så firar vi idag 13 månader och han fick en parfym av mig; Hugo Boss Bottled. Den luktar så fruktansvärt gott! :D

Nu är det fotboll som gäller! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar