Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 18 juni 2012

long time ago

Har inte blivit mycket uppdaterat då datan jag använde mig av gick sönder, så nu använder jag en data som "n":et krånglar på..
Iaf. Jag har shoppat alldeles för mycket de senaste dagarna. Köpt jeans shorts från H&M, två läppstift, en Fragrance body lotion och en läpp-penna från Make up Store, en mascara och ett nagellack från Kicks, och en massa massa mer! Det känns i plånboken nu, men tur att man får pengar igen om 6 dagar!
Jag var på stan idag med Johanna då hälften av dessa grejer inhandlades, vi lunchade även! :)

På midsommar har jag och Emil ingenting att göra.. Hoppas det löser sig då det vore väldigt tråkigt ifall vi bara sitter hemma. Appropå det så har jag och Emil varit tillsammans i 13 månader imorgon, vilket vi ska fira lite. Jag har även en överraskning till honom som jag hoppas han blir glad över! Hade ju ingenting åt honom på vår 1-årsdag så han får en sen överraskning! :)

Har även gjort naglar under tiden jag varit borta med. Bild nedanför! På söndag kommer Angelica hit och ska fixa sina naglar! Det ska bli kul, hon hjälper även mig med att färga håret! :) På måndag kommer Johanna och fixar sina med. Det går bra nu!


Imorgon ska Freja, min katt, kastreras och vaccineras, och jag är så nervös.. Hoppas verkligen kastreringen går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar