Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

söndag 24 juni 2012

fotboll...

är en falig sport. Det lärde jag mig i fredags iaf. Vi var ett gäng som var ute på en gräsäng och spelade lite fotboll och kubb och anat skoj på midsommar. Så när jag äntligen blev passad och skulle skjuta iväg bollen så ramlade jag på min fot så den knäcktes till.. Det gjorde svinont, men vi lindade om den med det vi hade, systemet-kassar, och fortsatte festandet. Efter ett tag började foten att svullna upp riktigt rejält, men när man har alkohol i blodet känner man inte smärta lika tydligen, och tack och lov för det. Vi fortsatte in till stan hem till Kalle. Jag dessvärre kunde inte gå, så Gidde och Kalle fick bära mig . Där hägde vi till ca 4 till även jag och Emil åkte hem.

Vaknade dagen efter av en enorm smärta i foten, och lindar upp lindorna och ser att hela foten är uppsvullen och blå. Seare på dagen åkte vi in till Södertulls hälsocentral och blir iväg skickade till röntgen. Vi röntgade foten men inget var som tur brutet, utan jag har fått en ledbands-skada.

Kryckor i en vecka, bandage gärna längre och inget jobb på hela veckan är resultatet av denna sport.
Hade en grym midsommar iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar