Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 3 september 2012

Nytt

Hej!
Idag har jag en del att stå i, och en del har jag redan gjort. Idag klockan 11.00 hade jag tid för makeup rådgivning på Makeup Store. Hade planerat att köpa nytt puder och en rouge så passade på att få en gratis rådgivning på samma gång. Jag kom hem med ett nytt puder, en rouge och ett nytt nagellack. Fick även med den nya tidningen från MUS. Efter det gick jag för att köpa nytt träningskort. Blev ett årskort där allt ingår; gym, pass och allt. Nu finns det inga ursäkter kvar längre. På vägen hem passade jag på att göra ett ärende jag tänkt på länge och det ser väldigt positivt ut! Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas!

I eftermiddag ska jag göra ett syntest, så nu sitter jag hemma och väntar på det! :)

Här kommer en bild på det jag köpte;

Loose powder in "Milk"
Blush in "Peach"
Nailpolish in "Nadja"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar