Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 28 augusti 2012

Hello

Imorgon är det sista dagen på nollningen och det avslutas med en finsittning! Det ska bli kul och jag hoppas verkligen att jag mår bättre till imorgon! Var hemma från aktiviteterna igår och idag för att jag ska bli lite bättre till imorgon!
Imorgon har jag öven lektion 10-15.30.. Är sjukt otaggad och vill inte gå. Är allmänt less på allt med skolan, lektioner, böcker, ångesten, alla måste och sån skit. Håller på att hitta en ny fritidsaktivitet som kan hjälpa mig att få bort tankarna från skolan och funderar på att börja med dans. Modern dans, för att vara exakt. Men har även ett annat stort projekt på g som kommer ta upp enormt mycket tid av mig så jag funderar på att börja med dansen i vår.

Nu till lite roligare saker! Idag startade jag min prenumeration på Glossybox! Tycker det verkar intressant och känner att jag vill ge det en chans och se hur det är! Det är ju bara 139:- / månaden så det är inte mycket pengar vi snackar om för att bara testa.
Imorgon kommer jag förhoppningsvis kunna beställa mer nagelgrejer från England då det tar sjukt lång tid att föra över pengar till PayPal, så har inte kunnat göra det än, men det blir bara akrylgrejer den här gången! ;)

Om ni har några tips på bra fritidsaktiviteter som man får motion av och har kul samtidigt på så kommentera gärna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar