Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 25 september 2012

Det här med pengar

Har nyss betalat alla räkningar och mer än hälften av det jag fick denna månad är borta.. Suck. Jäkla räkningar! Detta resulterar i mindre nagelgrejer, vilket resulterar i ledsen Therese. Men det är som det är vissa månader. Jag och Emil ska köpa nytt hallgolv och tapeter till vardagsrummet, så liite shopping blir det iaf, även om det är av det tråkiga slaget ;)

Imorgon kommer mina glitter som jag skrev om i ett tidigare inlägg! Så imorgon blir det att göra om mina naglar eftersom jag fått lyftningar i akrylen som jag misstänkte! Funderar på höstiga färger vilket det förmodligen blir med! :) Mer om det imorgon/torsdag!

Imorgon har jag och min projektgrupp redovisning av en del av vår projektplan, så ska upp tidigt imorgon.
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar