Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 5 september 2012

träning

Var och köpte ett kort på Friskis häromdagen, och nu är det dags att sätta igång! Har även bytt ut min kost lite.. Har slutat med pasta helt och äter hellre bulgur och quinoa istället för ris och potatis. Men det kommer vara svårt att sluta helt med ris och potatis så jag tänker inte sluta helt med det. Jag gillar inte pasta så värst mycket så det var inte direkt svårt att sluta med! Jag har inte slutat äta något förutom pastan, utan äter chips och så fortfarande, men bara i mindre mängder. Och det känns bra! Idag ska jag i väg och gymma lite. Får se vad det blir. Eftersom jag varit sjuk och inte varit så aktiv tidigare så blir det inget en timmes pass med pumpande, utan lite motion bara. Man ska ju starta lugnt! :)

Har fortfarande ingen aning om när mina paket kommer, men förhoppningsvis denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar