Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

söndag 23 september 2012

Ursäkter

God morgon!
Satt nyss och tänkte och insåg att jag bara tränat en gång den här veckan vilken är för lite. Har bara haft en massa ursäkter till att inte gå, typ som att jag börjar bli sjuk (men är det inte än), eller som att jag var tvungen att boka av passet jag anmält mig till osv. En timme på gymmet 3 gånger i veckan ska väl inte vara så svårt? Det är inte mycket tid. Idag har jag faktiskt en riktig anledning. Måste verkligen plugga, sen ska vi hem till mamma och pappa på middag. Tror nog vi blir där ända in på kvällen med.

Jag sitter även redan nu och funderar på vad min nästa design på naglarna ska bli, även fast jag inte haft dom i en vecka ens. Men som jag misstänkte så har jag fått lyftningar, mest på tummarna. Men det hade jag räknat med eftersom det var mina första akrylnaglar någonsin. Jag kommer nog komma in i akrylen rätt så snabbt med! Jag verkligen ÄLSKAR akryl. Det ser så mycket mer naturligt ut än vad gele gör och jag gillar känslan av akryl mycket mer också. Lukten från monomern kan jag stå ut med. Bara man vädrar efteråt så är det ingen fara. Funderar på att fila bort lyftningarna och göra en ny design, men jag vet inte än. Så farligt är det inte just nu. Jag skulle även vilja ha lite mer glitterakryler och mer pastell färger! Tror jag ska lägga in en beställning från Naio och Nailsupplies nu när pengarna kommer för jag har lite grejer jag måste köpa från Nailsupplies.

Skriver ett inlägg senare om vilka produkter det blev :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar