Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 19 september 2012

Akryl

Hej! Har inte hunnit uppdaterat så mycket för jag har haft massa plugg och ett seminarium i skolan så har haft fullt upp verkligen. Men jag har iaf fått mina paket som jag väntat så länge på nu, och jag är helt lyrisk!

I första paketet som jag fick i måndags så låg det akrylpulver och akrylvätska. Jag beställde detta från Nailsupplies.us och leveransen var inte så seg på denna beställning faktiskt, men frakten är stört dyr, så nästa gång ska jag göra en större beställning .

Här är bilder på det iaf!

Nsi Bling Collection
Nsi Attraction Liquid


(Bilderna är dåliga, jag vet)

Sen fick jag paketet som tog ca 3 veckor. Det var en större beställning jag gjorde med Nsi produkter. Jag beställde där Nsi Attraction Professional kit, Nsi Technailcolor kit, Plush-brush, Nutur Oil, en pensel och  Swarovski kristaller. Jag fick en massa saker i kitet, som en kolinsky pensel, filar och allt som hör till. Jag funderar på att göra en video där jag kan visa allt mer i detalj. Vad tycker ni om det?
Jag har även hunnit testa produkterna och lägger ut bild på hur mina naglar ser ut nu i ett annat inlägg! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar