Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 30 januari 2013

Glossy Box

Blev glad när jag kom hem och såg att min Glossy Box stod utanför dörren och väntade på mig! Jag har prenumererat på Glossy Box i ca 6 månader nu och blir bara mer och mer överraskad! Den här Glossy Boxen heter "Functional Beauty" och innehöll produkter som man inte kanske gärna köper själv men är riktigt användbara! Jag var i stort behov av nya sminkborttagnings wipes och som ett brev på posten (ehehehe) så fick jag såna!

Boxen innehöll:

Oliva by CCS Make Up Remover Wipes
SB12 Toothpaste
Elite eye liner pencil
Burt's Bees Cuticle cream
Percy & Reed Dry Conditioner

Jag verkligen älskar allt! Speciellt nagelbandskrämen och torrbalsamet till håret! Fick även med Glossy Mag vilket är Glossy Box egna tidning, vilket är riktigt bra. Många bra tips inför våren! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar