Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 29 januari 2013

Make Up Store

Make Up Store in my heart! Idag var jag och Johanna på MUS klubbkväll där de pratade om den nya mini-kollektionen "Red Passion". Kan tänka att det är MUS "pre-kollektion" som alla klädaffärer och varumärken har börjat med. Den innehöll bland annat ett nytt nagellack, ett nytt läppglans och dom pratade även om caviar nails. Det är alltså små kulor som man strör över naglarna när lagret med nagellack man har under inte riktigt torkat än. De hade fått in i en cerise rosa färg, men skulle även få in i svart, turkos och en pärlemovit färg. Riktigt kul!

I alla fall så köpte jag inget från kollektionen, utan var i stort behov av en ny foundation då den jag använde från The Body Shop gav mig prickar och kvisslor i ansiktet. I och med att jag har otroligt torr hy så valde jag en oljebaserad fondation. Deras liquid foundation i tonen "Ivory". Den ska vara halvtäckande men ska gå att bygga upp så det är bra för dom gångerna man ska ut eller så!

Jag köpte även en ny ögonfransböjare då den jag har är helt slut. Deras nya nummer av MUS tidning fick även följa med hem! Blir så fruktansvärt inspirerad av bilderna. Artisterna är så duktiga och kreativa!
Nu ska jag fortsätta min kvällsläsning med en nybakt fralla som Emil gjort!

God kväll alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar