Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 18 februari 2013

New In

Hej!
Imorse vaknade jag av ett sms från posten som sa att jag hade ett paket att hämta ut! För några dagar sedan beställde jag lite grejer från Iryna Giblett som är en känd nagelteknolog. Hon har en sida där man kan beställa hennes egna produkter. Jag beställde ett sample kit av Kudos och Cool geléer, mest för att testa och se om det är något nytt märke jag skulle kunna testa. Beställde även en nagelbandsolja i doft av fresia. Den luktar så gott och är riktigt mjukgörande!

 I kitet är det 6 olika prover, varje prov på 3,5 ml.

* Kudos Clear Sculptor Gel
* Kudos White Snow Sculptor Gel
* Kudos Cover Pink Sculptor Gel
* Kudos Top Gel
* Kudos Cool Clear Gel
* Kudos Cool Cover Pink Gel

Nu ska jag leka lite med geléerna och se hur resultatet blir. Är riktigt spänd på det! Det roliga med Cool geléerna är att dom är bra för människor med väldig tunn eller skadad nagelplatta då den gelén inte skapar någon brännande värme när den stelnar i UV lampan! Jag själv är riktigt känslig för just det, så det ska bli kul och se om det verkligen fungerar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar