Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

måndag 28 januari 2013

& Other Stories

Kan inte beskriva hur spänd jag är på att få se H&M:s nya varumärke & Other Stories. Det lanseras nu våren 2013 och riktar sig endast till kvinnor. Det kommer att öppnas butiker i 10 olika europeiska länder och Sverige är förstås en av dom. Det kommer även öppnas en shop-online sida där man kan beställa om man inte bor i närheten av Stockholm. Jag har kollat in deras reklamfilmer och måste säga att jag är riktigt imponerad. Visuellt vackert helt enkelt. Idén med varumärket är att erbjuda kvinnor ett brett utbud av väskor, skor, underkläder, smink, smycken och kläder för att skapa sin egen stil eller "story".

Jag är så fruktansvärt taggad och vet redan nu att jag kommer bli ruinerad av denna kollektion efter de bilder jag sett. Kommer vilja ha allt helt enkelt. Kanske lika bra att börja spara nu ;)

Reklamfilm & Other Stories

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar