Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 29 januari 2013

Mango

Jag har nyligen fått upp ögonen för klädmärket Mango. Dom har snygga kläder till förvånansvärt bra priser!
Var in och kollade runt lite på deras nya kollektion och föll pladask för en massa olika plagg! Jag har varit inne en tid nu på att skaffa mig en mellanlång kappa/jacka av något slag. Har hittat en på Choices.com men nu hittade jag några stycken på Mango med! Det här är inte bra då jag verkligen måste hålla mig ifrån att köpa något mer den här månaden då jag och Emil har bestämt oss för att försöka leva "snålt". Dvs ca 1000:- på mat, vilket kommer bli en utmaning då jag inte alls är van vid det.

Men tillbaka till kollektionen. Jag blir så sjukt inspirerad! Vad tycker ni?
Ni kan hitta dessa looker här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar