Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 7 augusti 2012

Dags för ett nytt

inlägg! Har haft fullt upp med att packa upp i nya lägenheten och få i ordning på allt och dessutom så har vi inte haft något Internet så har inte kunnat uppdatera. Tänkte lägga in lite nya bilder på naglar jag gjort. Jag har även bestämt mig för att spara ihop till ett paket med nya nagelgrejer. Tänker nämligen börja med akryl! Vet att det inte är något för alla, men känner att det vore kul att behärska ännu en teknik! Nackdelen med akryl är att vätskan, monomer, luktar så fruktansvärt mycket och starkt. Men det finns vätskor som har en minskad lukt, så man får köra på de. :)
Här kommer lite bilder på naglar jag gjort! :)

 Mina nya!
 Sandras naglar!
 Jessicas naglar!
Melindas naglar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar