Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 19 februari 2013

Nails

God morgon!
Igår gjorde jag klart mitt nya set med naglar med de nya geléerna från Iryna Giblett. Jag verkligen ÄLSKAR dom! Den här gången byggde jag naglarna med formar istället för med tippar och det gick tusen gånger snabbare och resultatet, enligt mig, bättre. Jag ville ha naturliga naglar så jag använde mig endast av Kudos Cool clear gel och Kudos Cool perfect pink cover gel. Det är en superfin babyrosa färg. Kände ändå att bara ha det skulle vara lite tråkigt så jag lade till lite leopardmönster på ringfingret och lillfingret. Jag verkligen älskar den färgen på perfect pink! Måste köpa dessa i originalstorlek.

Och jag skrev i mitt tidigare inlägg att Cool geléerna är till för mäniskor med känsliga nagelplattor, vilket jag har, och att dessa kulle vara bättre då de inte skapar en brinnande värme under UV lampan. Det stämmer. Jag kände absolut ingenting! Enligt mig är det helt fantastiskt!

Dom här geléerna har alla fördelar:
* Dryga
* Otroligt pigmenterade
* Förhållandevis lättarbetade (jag måste öva lite mer)
* Dom lyfter inte i kanterna

Jag har hittat mitt märke!
Här kommer en bild på naglarna :) Bilden längst ner är mer sann i färgen än den högst upp :)

Före designen

Med designen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar