Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

onsdag 25 juli 2012

Ett smink inlägg

Eftersom jag bestämt mig för att göra den här bloggen lite mer smink inriktad tänkte jag skriva ett inlägg om just smink.
Jag har hållit på med smink i ca 6 år nu. Jag har inte alltid gillat det, eller naglar eller kläder speciellt mycket under mina tonårs år. Det är ett intresse som växt fram under senare år. Jag har sminkat mycket till baler, bröllop, fester och studenter, och det är en av anledningarna till att jag vill göra den här bloggen mer inriktad på smink även. Det är ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat, och för något år sedan var jag säker på att det var det jag ville göra för resten av mitt liv. Men något hände och jag tappade intresset och motivationen för det så jag lade ner det en stund, men det var inget som stoppade mig från att varken köpa smink eller fortsätta studera de nya trenderna inför de olika säsongerna.

Nu har mitt intresse väckts till liv igen och jag ser fram emot att få börja blogga om det! Det som kommer komma härnäst är nog hur jag organiserar mitt smink och lite bilder på det (eventuellt en video?), i och med flytten. Just nu ligger nästan allt mitt smink ner packade i lådor.

Under tiden så bjuder jag på lite godingar som står näst på min inköpslista av smink! ;)

MAC Mineralize Skinfinish Natural
M.A.C Mineralize Skinfinish natural


M.A.C Lipstick "Speak Louder"


M.A.C Eyeshadow "Patina"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar