Choies-The latest street fashion Choies-The latest street fashion

tisdag 23 oktober 2012

Julbeställning

Hej alla!
Nu börjar julen närma sig, och innan allt tar slut(!) tänkte jag lägga nån beställningen på lite nagelgrejer med tema jul. Har väl inte tänkt mig någon enorm beställning men lite smått och gott blir det nog ! Tänkte lägga ut lite senare bild på några av grejerna. Vissa saker måste jag fylla på på som builder gel, men såna saker är inte så spännande ;) Har väl tänkt mig någon ny färg-gele, lite glitter och sånt. Men bilder på det sedan :)

Ska även börja handla julklappar nu. Känns som att det är dags att börja så jag inte behöver köpa allt i december då jag förmodligen inte kommer ha några pengar alls haha.

Har faktiskt lite panik över penga delen, men det löser sig! Nu ska kolla igenom och börja lägga beställningen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar